lubię to

niedziela, 23 czerwca 2013

Uwaga PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY oszuści na megademot.com

Korzystam z serwisu megademot.com i dzisiaj dostałem taki mail z tego serwisu



Widać że ktoś ściągnął pomysł od pobieraczka lub sam pobieraczek utworzył taką stronę. Jeżeli ktoś takie coś dostał NIE WYSYŁAJCIE PIENIĘDZY BO TO OSZUŚCI Którzy chcą zarobić na twojej naiwności i nie wiedzy. Nie mają żadnych podstaw do tego aby grozić swoim użytkownikom sądem.

Mam dla was radę jeżeli dostaliście taki mail to nie odpisujcie nie wchodźcie na ich stronę (nawet regulaminu nie mają) po prostu usuń tą wiadomość i nie przejmuj się tym

4 komentarze:

  1. też dostałam taką wiadomość, i to nawet dwa razy, Raz 20 czerwca, drugi raz 22.06.

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja dostałam taka sama wiadomosc i troche sie denerwuje bo ja nic z nimi nie podpisywałam i jeszcze taka duza kwota..... eh co robic??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj się ja też dziś dostałam takiego meila pewnie to jacyś oszuści chcą kasę wyrwać i tyle niech nas w cztery litery pocałują

      Usuń
    2. Ja mam pytania z calkiem innej beczki:
      ! Jak połączyć bloggera z facebookiem?TZN. posty które napisze na blogy aby automatycznie pojawialy sie na fb.

      2 Od kilku dni nie wczytują m się miniaturki przy wiadomosciach na fb.
      Debugger nic nie pomaga..

      Usuń