lubię to

sobota, 9 marca 2013

Dodaj Tagi Meta Description do Bloggera

Metatagi to dane na temat strony zawarte w jej kodzie w sekcji head. Nie są one wyświetlane przez przeglądarkę, ale są widoczne dla robotów... dla Ciebie też jeśli zerkniesz do źródła strony :) i Wyszukiwarki mogą wykorzystywać te dane do wyświetlenia fragmentu matatagów



Jak dodać tagi MetaTag


Blogger wdraża szereg udogodnień SEO więc dodawanie znaczników meta stało się bardzo proste, można to zrobić z interfejsu użytkownika Bloggera nie wchodząc w edycji szablonu i bawić się z kodami. poniżej przedstawiam jak to zrobić

  1. Idź do Ustawienia   ---> Ustawienia wyszukiwania i Włącz Meta Tags . W polu tekstowym podaj Maksymalnie 150 znaków. Przykład: „Blog o sieciach społecznościowych i projektowaniu stron” ułóż taki opis który będzie pasował do twojego bloga 



2. Teraz, kiedy piszemy posta można ustawić meta tag z edytora posta





15 komentarzy:

  1. Dziękuję za tak przydatny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się przydało. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i zapraszam na http://filmy-z-lektorempl.blogspot.com/ na filmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA TEŻ DZIEKUJĘ , ALE MAM JESZCZE PYTANIE JAK USTAWIĆ TE TAGI W ZAKŁADCE BOCZNEJ....

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. heh a tyle tego szukałam ... Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dziękuję. Właśnie zaczynam przygodę z Bloggerem nijak nie wiedziałem jak się dobrać do opisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi pomógł ten post. http://malyatopic.blogspot.com/?view=magazine

    OdpowiedzUsuń