lubię to

poniedziałek, 18 lutego 2013

Dodanie wyskakującego okienka popup na blogu

aa

6 komentarzy:

  1. Cześć mam pytanie jak skonfigurowales usluge adsense bo mi to cos nie idzie bo z wstawianiem go na strone to jeszcze nie wiem moze cos z moim blogiem jest cos nietak loknij i napisz do mnie na email: matlyk@wp.pl
    Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłbym o kontakt w sprawie popup .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam mam pytanie troszke z innej beczki:
    czy na blogspocie mozna umieszcac dowolne formaty reklam (w tym wyskakujace okienka) bez obawy o zamkniecie bloga?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ustawić żeby okienko popup wyświetlało się po każdym wejściu na stronę??

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę skasować tę instrukcję, ponieważ została ona przekopiowana z mojego forum dla blogerów, z tematu "Jak stworzyć wyskakujące okienko?" - nie wyraziłem na to zgody.

    OdpowiedzUsuń